BSH

Kampania CSR „Pomagamy dla lepszego jutra”

Kampania CSR

Od lat w wielu sektorach rynku BSH utrzymuje czołową pozycję. Biznesowe osiągnięcia są nie tylko powodem do ogromnej dumy i wdzięczności wobec pracowników, ale również źródłem ogromnej odpowiedzialności. BSH tę odpowiedzialność chętnie przyjmuje i zamienia w działanie.

Skala i rozpiętość społecznego zaangażowania BSH są ogromne. Tylko w ostatnich pięciu latach beneficjentami pomocy było ponad 30 organizacji: fundacji, stowarzyszeń, szkół czy uczelni. Jako globalny koncern BSH ma duży wpływ na lokalne życie. Czerpie z energii i pracowitości lokalnych społeczności i jednocześnie chce, żeby one też mogły czerpać ze wsparcia przedsiębiorstwa. Dlatego już dwie dekady temu BSH podjęło strategiczną decyzję o tym, żeby właśnie tam, gdzie ulokowane są fabryki i linie produkcyjne, płynęła ich pomoc. Myślą globalnie, pomagają lokalnie.

Skala zaangażowania BSH ma swoje odzwierciedlenie w liczbach. Od 2015 r. spółka przeznaczyła na społeczną odpowiedzialność biznesu około 3 miliony złotych. Niektóre instytucje wspiera od lat, jak choćby Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. W tym roku mija 20 lat ich wspólnej drogi i wsparcia, jakiego firma udziela podopiecznym tego ośrodka w dążeniu do samodzielności. W ciągu roku wielu pracowników poza swoimi codziennymi obowiązkami w pracy i domu znajduje jeszcze czas i czuje potrzebę zainicjowania lub dołączenia do realizowanego już projektu CSR. Skąd to niesłabnące zaangażowanie? Na pytanie: „dlaczego pomagasz?” zaskakująco często pada odpowiedź: „by czyjeś jutro było choć trochę lepsze”.

Kampania CSR
2022-01-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket