Od października posiadacze urządzeń Samsung Galaxy mogą korzystać z nowej usługi serwisowej Samsunga – naprawy wyświetlacza – alternatywy dla usługi wymiany całego modułu ekranu. Nowe, atrakcyjne cenowo rozwiązanie dostępne jest w autoryzowanych centrach serwisowych Samsunga.
– Znaczną część napraw urządzeń mobilnych stanowią wymiany ekranu. To skomplikowana i kosztowna usługa, która w wielu przypadkach nie jest konieczna. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, ale także mając na uwadze dobro środowiska, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usługi naprawy ekranu. Naprawa, w odróżnieniu od wymiany, oparta jest o inny proces technologiczny, pozwalający na naprawę uszkodzonego ekranu bez konieczności wymiany całego modułu – mówi Jarosław Orski, szef działu Samsung Customer Care.
Z rozwiązania naprawy ekranu będzie można skorzystać w wypadku wybranych urządzeń Samsung Galaxy, w których nie doszło do uszkodzenia ramki modułu wyświetlacza, a wymiany wymagają jedynie elementy ekranu prezentujące treść, takie jak warstwa obsługująca dotyk oraz matryca wyświetlająca. Cena naprawy ekranu będzie od 15 do nawet 45 proc. niższa niż przy wymianie całego modułu ekranu.
Aby zakwalifikować urządzenie Samsung Galaxy do naprawy ekranu, każdorazowo potrzebna jest wstępna ekspertyza technika serwisowego. Po takiej analizie i akceptacji kosztów naprawy urządzenie przekazywane jest do autoryzowanego centrum serwisowego Samsunga, dysponującego odpowiednimi narzędziami oraz specjalnie przeszkolonym z procesu odnowy zespołem techników.
Wszystkie naprawy i wymiany wyświetlaczy przeprowadzane w autoryzowanych punktach serwisowych Samsunga wykonywane są wyłącznie z użyciem oryginalnych części, co pozwala na zachowanie pierwotnego okresu gwarancji urządzenia. Wykwalifikowana kadra punktu Samsung Serwis Klienta zachowuje najwyższe standardy napraw, a wszystkie części używane do ich realizacji są oryginalne i objęte gwarancją, co zapewnia największe bezpieczeństwo i najlepszą jakość usług. Autoryzowane centra serwisowe Samsunga to kilkukrotni zdobywcy tytułu „Gwiazda Jakości Obsługi”, odznaczenia przyznawanego na podstawie wyników badań satysfakcji klientów.
© 2024 InfoMarket