GfK

Platforma market intelligence gfknewron

Platforma

Instytut GfK, dostawca usług analitycznych i konsultingowych w zakresie wiedzy o konsumentach i rynkach, wprowadza platformę gfknewron – zintegrowane oprogramowanie bazujące na technice AI.

W ramach platformy gfknewron abonenci mogą przeglądać swoje wyniki biznesowe, poczynając od walidacji rynków ze względu na dopasowanie asortymentu do potrzeb konsumentów, po oceny przyszłego potencjału biznesowego wybranych rynków. Platforma umożliwia bezpośredni dostęp do danych w dowolnym momencie, jednoczesną pracę wielu użytkownikom, daje możliwość rozwiązywania złożonych problemów biznesowych między działami pracującymi przy użyciu tego samego zestawu danych. Pozwala także na symulacje scenariuszy rynkowych identyfikujących na wczesnych etapach problemy biznesowe oraz na związane z nimi planowanie strategicznie. Informacje na platformie gfknewron pogrupowane są w trzech modułach: gfknewron Market, gfknewron Consumer, gfknewron Predict. Wprowadzenie gfknewron stanowi dla GfK ważny krok w procesie transformacji – od klasycznej firmy badającej rynek w kierunku firmy analitycznej i konsultingowej opartej na zasilanych danymi technologiach sztucznej inteligencji.

Moduł gfknewron Market, zasilany przez dane z Panelu Handlowego GfK, pozwala klientom korzystać z rzeczywistych danych transakcyjnych do pomiaru efektywności portfolio produktów w stosunku do benchmarków rynkowych, opracowywać skuteczne strategie go-to-market, identyfikować zmiany rynkowe i potencjały wzrostu, opracowywać odpowiednie strategie reagowania. Moduł gfknewron Consumer to kolejna wersja narzędzia Consumer Insight Engine (CIE). Pomaga szczegółowo analizować grupy docelowe: kto kupuje, które produkty, za pośrednictwem których kanałów, jakie inne marki są atrakcyjne dla grupy docelowej klienta. Dzięki CIE marki mogą identyfikować szanse i zagrożenia na ich wczesnych etapach oraz dostosowywać strategie do zmieniających się zachowań konsumentów. Moduł gfknewron Predict zapewnia firmom wsparcie na poziomie prognoz opartych na technologiach AI oraz konkretnych rekomendacji dotyczących działań w procesach podejmowania decyzji opartych na danych. Dzięki modułowi gfknewron Predict firmy są w stanie symulować scenariusze rynkowe i prognozować ich wpływ na biznes, planować efektywniej, optymalizować strategie cenowe i promocyjne, zwiększać współczynniki konwersji i przychody.

2021-10-11
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket