Dzięki wspólnej ofercie Canal+ online i Netflixa polski klient będzie mógł łatwo i wygodnie korzystać z dostępu do dwóch serwisów w bardzo atrakcyjnej ofercie, płacąc za nie w jednym miejscu.
To pierwsza w Polsce współpraca wprowadzająca na rynek ofertę Netflixa połączoną z ofertą innego serwisu streamingowego! Ofertę Canal+ i Netflixa będzie można zasubskrybować w Polsce w ramach jednego pakietu, w którym znajdą się m.in. dostęp do serwisu Netflix i wszystkich jego produkcji, dostęp do międzynarodowych i polskich hitów prosto z kina (dostępnych dzięki umowom dystrybucyjnym Canal+), wszystkich produkcji oryginalnych Canal+ (seriali, filmów, dokumentów, programów lifestyle’owych) oraz sportu na żywo (m.in. PKO BP Ekstraklasa, Premier League (liga angielska), LaLiga Santander (liga hiszpańska), Ligue 1 Uber Eats (liga francuska), turnieje tenisowe WTA (mecze m.in. Igi Świątek) i NBA), a także 10 kanałów z rodziny Canal+, w tym do kanału Canal+ 4K Ultra HD. Z Canal+ online można obecnie korzystać przez przeglądarkę internetową, aplikację mobilną na iOS i Android, dekoder Canal+ BOX 4K, aplikację w telewizorze z systemem Android TV i Samsung Smart TV oraz przystawki Android TV i Apple TV. Serwis wspiera również techniki AirPlay oraz Google Cast, co pozwala na wygodnie przesyłanie obrazu z urządzenia mobilnego na telewizor. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 40 zł w pierwszym miesiącu oraz 65 zł w kolejnych. – Dzięki wspólnej ofercie Canal+ online i Netflix polski klient będzie mógł w prosty i wygodny sposób korzystać z dostępu do dwóch serwisów, w bardzo atrakcyjnej ofercie, płacąc za nie w jednym miejscu. Strategią Canal+ jest bycie agregatorem treści. Współpracę z Netflixem zaczęliśmy od wspólnej oferty dla klientów telewizji satelitarnej, a dziś rozszerzamy ją na pole naszego serwisu online. Dzięki tej kooperacji dajemy klientowi najlepszą ofertę w najkorzystniejszej cenie - mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna Canal+ w Polsce.
© 2024 InfoMarket