Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H. tech, otrzymała nagrody „Golden Arrow” w dwóch kategoriach: „wysyłka bezpośrednia B2B” oraz „promocja sprzedaży B2B”. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii „program lojalnościowy B2B”.
„Polska Kronika Amica” to kampania adresowana do najlepszych sklepów niezależnych, z którymi grupa Amica współpracuje w kanale sprzedaży hurtowej. Poza celami sprzedażowymi projekt miał za zadanie podkreślenie historii marki, jej korzeni oraz otoczenia rynkowego, zarówno w kontekście historycznym, jak i systemowym. Kampania została zrealizowana jesienią 2020 r.
– W okresie pandemii dostrzegliśmy, że konsumenci, chcąc wesprzeć polską gospodarkę i miejsca pracy, chętniej sięgają po rodzime towary i produkty. Ten trend był punktem wyjścia do stworzenia „Polskiej Kroniki Amiki”, bazującej na historii, doświadczeniu i dziedzictwie naszej marki. Jesteśmy firmą z ponad 70-letnią tradycją i cieszymy się, że podkreślenie tej wartości w relacjach z naszymi klientami w obszarze B2B przyniosło dobre efekty – powiedział Jan Daniel, menedżer wsparcia sprzedaży i koordynator projektu w grupie Amica.
Kampania zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech zdobyła nagrody w dwóch kategoriach: „wysyłka bezpośrednia B2B” oraz „promocja sprzedaży B2B”. Dodatkowo, wyróżnienie w kategorii „program lojalnościowy B2B” zdobył projekt „Dekady Amica”, realizowany od września 2020 r. do lutego 2021 r. Jego adresatami były studia mebli kuchennych, dla których komunikacja sprzedażowa została oparta na historii designu poprzednich dekad, które kształtowały markę Amica w ostatnich dziesięcioleciach. „Golden Arrow” to ważne wydarzenie w branży, które organizowane jest od 2006 r. Za jego pośrednictwem wyłaniane są największe i najlepiej przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury ocenia sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność i świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Organizatorami konkursu są Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.
© 2024 InfoMarket