Historia targów IFA w Berlinie sięga 1924 r. Są to jedne z najstarszych i największych na świecie targów elektroniki, dzięki którym świat zyskuje pełny przegląd sytuacji na rynku AGD-RTV. Berlińskie targi są od lat ważnym miejscem prezentacji nowości i spotkań osób w branży. Komunikacja i PR samego wydarzenia są nie mniej ważne niż liczba i prestiż wystawców, z czego od wielu dekad także słynie IFA.
Od 1 lipca 2021 r. odpowiedzialną na PR i komunikację IFA Global Communications będzie Sarah Heil, która przejmie obowiązki opuszczającej z końcem czerwca 2021 r. Messe Berlin GmbH – Nicole von der Ropp.
Sarah Heil pracuje w Dziale Komunikacji Korporacyjnej Messe Berlin od 2019 r. i po pomyślnym ukończeniu stażu była odpowiedzialna za PR i komunikację CMS w Messe Berlin i Belektro. Ponadto w zeszłym roku wraz ze swoim kolegą Timem Benedictem Wegnerem otrzymała nagrodę DPRG Junior Award w kategorii Young Professionals.
Nicole von der Ropp jest odpowiedzialna za IFA jako PR manager od 2008 r. W tym czasie była odpowiedzialna za cały PR i komunikację czołowych światowych targów IFA, a także za wydarzenia IFA w Chinach i USA. Od lipca 2021 von der Ropp będzie poświęcać się nowym zawodowym wyzwaniom. Choć pierwotnie planowano tegoroczną edycję targów, po wielu burzliwych naradach zarząd Messe Berlin podjął decyzję o ich przełożeniu na kolejny rok. W praktyce po przerwie spowodowanej pandemią Covid-19 ruszają właśnie akredytacje na kolejne targi IFA, które odbędą się w dniach 2-6 września 2022 r. w nowej formule. Więcej szczegółów związanych z przyszłoroczną edycją zaprezentujemy w kolejnych wydaniach „InfoProduktu”.
(Fot. Sarah Heil (z lewej) i Nicole von der Ropp)
© 2024 InfoMarket