RTV EURO AGD

Sklepy stacjonarne przyspieszają dzięki cyfryzacji

Sklepy stacjonarne

Sieć RTV Euro AGD od ponad czterech lat rozwija wykorzystywanie narzędzi cyfrowej komunikacji autorstwa polskiej spółki Nanovo. W salonie marki w warszawskiej Galerii Mokotów zainstalowano blisko 30 takich nośników.

Inwestycje w rozwiązania techniczne i doświadczenia klientów okazały się w ostatnim roku kluczowe. Według raportu PwC i Digital Experts Club „Co (u)gryzie ecommerce” w 2020 r. powstało prawie 11 800 sklepów internetowych. Jednocześnie badania pokazują, że choć handel online wzrósł, to 40 proc. konsumentów deklaruje, że po zakończeniu pandemii znaczną część zakupów będą ponownie robić w sklepach stacjonarnych. Dlatego marki takie jak RTV Euro AGD sięgają po cyfrowe rozwiązania i wykorzystują je w stacjonarnych salonach sprzedaży.

Sieć, mająca w Polsce około 305 sklepów, także w swoim salonie w warszawskiej Galerii Mokotów postawiła na rozwiązania Nanovo. W przestrzeni sprzedażowej zainstalowano 19 cyfrowych terminali komunikacji in-store, na których wyświetlane są treści sprzedażowo-reklamowe. Informacje na ekranach ukazują się w sposób zsynchronizowany – w tym samym czasie lub w ściśle określonej kolejności. Rozwiązanie bazujące na autorskim oprogramowaniu Nanovo – Signio pozwala na bardzo szybkie dotarcie z komunikacją dopasowaną do sklepu, centralne zarządzanie treścią, precyzyjne raportowanie emisji oraz zdalną kontrolę pracy sprzętu. Dynamiczna komunikacja trafia do miejsc i w czasie o największym potencjale zakupowym, a umożliwiający to sprzęt jest pod pełną kontrolą.

Cyfrowe terminale wzbogaciły także wyjątkową strefę gamingową, będącą autorską koncepcją RTV Euro AGD. W tej części, pozwalającej przetestować dostępne w sklepie produkty, znalazły się terminale typu wideowall, jak również specjalne nośniki realizujące funkcje komunikacji sprzedażowo-marketingowej.

W całym sklepie zainstalowaliśmy złożoną z niemal 30 terminali cyfrowych (w technologii LED i LCD) sieć dynamicznej komunikacji cyfrowej. System pozwala bez ograniczeń realizować zwinne i automatyczne scenariusze komunikacji, co przy wykorzystaniu analogowych materiałów BTL nie byłoby nigdy możliwe. Na klientów w sklepie czekają harmonijne doznania związane ze świetną ekspozycją dostępnych produktów, ergonomią przestrzeni, ale także funkcjonalnością treści cyfrowych dopełniających doświadczenie. System dynamicznie reaguje na bieżącą sytuację w sklepie, tworząc niesamowicie elastyczne medium. Wierzymy, że tak świetne sklepy, jak ten potwierdzają kierunek, w jakim zmierza nowoczesny retail – powiedział Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo.

2021-07-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket