Pod takim hasłem Amica rozpoczęła kampanię, w której dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia z funkcją pary, pozwalające sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i cyfrowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Celem kampanii jest promowanie parowych sprzętów marki Amica oraz zachęcenie do niej nowej grupy odbiorców: młodych ludzi. W swoich materiałach Amica komunikuje o produktach doskonale wpisujących się w ich oczekiwania.
– Funkcje parowe w urządzeniach AGD cieszą się coraz większym zainteresowaniem na rynku. Amica stale wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i odpowiada na aktualne trendy. Nasze sprzęty zaskakują funkcjonalnością i świetnym designem, dlatego pasują do każdego wnętrza. Nowoczesne piekarniki parowe, pralki i zmywarki z intuicyjnymi programami to proste w obsłudze urządzenia, które są niezastąpionymi pomocnikami i dzięki którym użytkownicy mogą mieć więcej czasu na przyjemności. Słowem: można się w nich zakochać! – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu marki Amica.
Akcja zwraca uwagę na motyw partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków. W spotach widzimy, jak mężczyzna bez problemów robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę oraz zaskakuje gości wypiekami z nowoczesnego piekarnika parowego. Dzięki tym sprzętom świetnie radzi sobie z domowymi obowiązkami, co jak dotychczas jest rzadkością. Według badań „Kobiety kontra koronawirus” oraz raportu CBOS „Kobiety i mężczyźni w domu” panowie rzadziej włączają się do pomocy w pracach domowych.
Założeniem kampanii było stworzenie wyróżniającego się, atrakcyjnego dla młodszej grupy formatu reklamowego. Spot został zrealizowany przez Piotrka Matejkowskiego, niezwykle zdolnego reżysera nowoczesnych i wyróżniających się wizualnie reklam, a także teledysków. Tym razem zaangażowano go do stworzenia dynamicznych kadrów do kampanii marki Amica. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny hit Baranovskiego „Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.
Promocja obejmie główny 30-sekundowy materiał reklamowy prezentowany w telewizji oraz w Internecie oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy na kanale YouTube oraz komunikację w mediach społecznościowych marki Amica. Kampania potrwa do 20 czerwca 2021 r. Materiały reklamowe przedstawią najnowsze modele z takich kategorii produktowych jak pralki i zmywarki, a także płytę indukcyjną 2.0 i wyróżniany w konkursach piekarnik parowy. Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.
© 2024 InfoMarket