ZELMER

W ofercie Amazon.com

W ofercie

Pojawienie się sklepu Amazon.com w Polsce odbiło się głośnym echem na lokalnym rynku e-commerce. To także dobra okazja dla polskich marek, aby powiększyć grono odbiorców, z czego już skorzystał Zelmer.

Dystrybuowana przez firmę Eurogama sp. z o.o. marka uruchomiła sprzedaż w największym sklepie internetowym na świecie. Z tej okazji dla klientów przygotowano także atrakcyjne oferty promocyjne. Zelmer wprowadził do sprzedaży szerokie spektrum oferty, począwszy od urządzeń kuchennych, na domowych kończąc. Co ważne, wystarczy, że wartość zamówienia przekroczy kwotę 100 zł, a klient ma możliwość skorzystania z darmowej dostawy. Całą obsługą transakcji oraz logistyką zajmuje się Amazon, klient już na etapie zamawiania jest informowany o przewidywanym czasie dostawy produktu.

Amazon jest największym na świecie sklepem internetowym, a jego prezes Jeff Bezos wymienia się z Elonem Muskiem tytułem najbogatszego człowieka świata w rankingu „Bloomberga”. Na całym świecie firma zatrudnia niemal 1,3 mln osób, a jej przychody w 2020 r. wyniosły ponad 386 mld dolarów. Oprócz handlu detalicznego Amazon działa także w takich branżach jak usługi chmurowe, platformy streamingowe czy sztuczna inteligencja. W Polsce firma inwestuje od 2014 r. i obecnie ma zlokalizowanych w kraju dziewięć nowoczesnych centrów logistycznych. Od 2 marca br. funkcjonuje domena amazon.pl i sklep oficjalnie rozpoczął działalność na polskim rynku.

2021-04-13
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket