Polscy konsumenci mogą już kupować na Amazon.pl i wybierać spośród ponad 100 milionów produktów z szybką, niezawodną dostawą, w tym darmową dla zamówień powyżej 100 zł sprzedawanych i wysyłanych przez Amazon.
Amazon.pl oferuje duży wybór produktów z ponad 30 kategorii, takich jak książki, elektronika użytkowa, sport i rekreacja, narzędzia i artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i produkty dla dzieci. Towary pochodzą z tysięcy europejskich i polskich przedsiębiorstw.
– Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem Amazon.pl i możliwością zaoferowania polskim klientom wyboru spośród ponad 100 milionów towarów, w tym dziesiątek tysięcy produktów polskich firm. Ruszamy ze sprzedażą na Amazon.pl. Będziemy nadal ciężko pracować, aby zdobyć zaufanie polskich klientów poprzez zwiększanie wyboru produktów, zapewnienie niskich cen oraz dostarczanie pozytywnych i godnych zaufania doświadczeń zakupowych – powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE firmy Amazon.
Polscy klienci mogą wygodnie robić zakupy z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, z łatwym procesem zwrotów i obsługą klienta w języku polskim za pośrednictwem aplikacji Amazon Shopping oraz przez przeglądarki internetowe. Mogą również w prosty sposób przeglądać ciągle zwiększającą się ofertę, czytać opinie klientów, wyświetlać spersonalizowane rekomendacje, tworzyć listy życzeń i śledzić swoje zamówienia. Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i Blik.
Dzięki uruchomieniu Amazon.pl polskie firmy będą mogły łatwiej sprzedawać swoje produkty na platformie Amazon, docierać do większej liczby klientów i dzięki temu rozwijać się. Amazon zainwestował miliardy dolarów w infrastrukturę i usługi techniczne, które pomagają małym i średnim firmom dotrzeć do nowych klientów w Polsce i na całym świecie. Oferuje proste narzędzia do wystawiania ofert, które obsługują wszystkie osiem europejskich serwisów Amazona, umożliwiając łatwe rozszerzenie rynków zbytu o inne kraje europejskie, a także wsparcie online 24/7 dla partnerów, przyjazne i przejrzyste warunki sprzedaży i opłat oraz raporty i narzędzia analityczne pomagające rozwijać się przedsiębiorstwom. Obecnie 1,7 miliona małych i średnich firm sprzedaje w sklepach Amazona na całym świecie, a w 2019 r. ponad 200 tys. przedsiębiorców odnotowało wartość sprzedaży przekraczającą 100 tys. dolarów.
© 2024 InfoMarket