Dzięki nowej usłudze door to door przez Internet zlecimy serwis urządzeń marki Kärcher. Rejestrując swoje urządzenie i wysyłając je kurierem, w bardzo prosty i wygodny sposób możemy załatwić kwestię naprawy.
Eksperci marki Kärcher profesjonalnie zajmą się naprawą sprzętu, a klient będzie mieć wgląd w przebieg całego procesu. Na początek wystarczy zarejestrować się, podając swoje dane na portalu myKärcher. Następnie jedyne, co musimy zrobić, to utworzyć zlecenie naprawy. Korzystając z serwisu odbioru nie musimy martwić się o to, jak dostarczyć sprzęt do naprawy – kurier odbierze go od nas i przetransportuje do serwisu. Następnie serwisanci urządzeń Kärchera kompleksowo zajmą się sprzętem, wymienią części, zrobią przegląd i sprawdzą całe urządzenie. Stopień zaawansowania naprawy możemy na bieżąco śledzić na portalu myKärcher.pl. Informacje o zmianie statusu naprawy otrzymamy drogą mailową. Po skończonej naprawie urządzenie dostarczane jest pod wskazany przez klienta adres. Transport jest bezpłatny, a jeśli serwisowany sprzęt jest na gwarancji, to także naprawa jest darmowa. Udostępnienie usługi serwisu door to door to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów przez markę Kärcher. Skorzystanie z niej pozwala znacznie zaoszczędzić czas, a także daje dostęp do najlepszej jakości usług naprawczych klientom zlokalizowanym w całej Polsce bez konieczności dostarczania sprzętu do sprzedawcy. Ważnym aspektem jest także bezpieczeństwo usługi, która do minimum ogranicza bezpośredni kontakt z innymi ludźmi.
© 2024 InfoMarket