SAMSUNG

Stawia na personalizację w AGD

Wydarzenia 2020 r. całkowicie zmieniły branżę AGD na całym świecie. Z dnia na dzień nasze domy stały się także biurami, restauracjami czy siłowniami, a my sami zaczęliśmy znacznie częściej korzystać z posiadanych w domach urządzeń. Przez cały ubiegły rok Samsung wsłuchiwał się w opinie użytkowników, aby zrozumieć, w jaki sposób zmiany te wpłynęły na ich oczekiwania w stosunku do urządzeń AGD.

Dogłębna analiza uzyskanych informacji stała się punktem wyjściowym głównej strategii marki na rok 2021. Ta strategia to personalizacja.

Konsumenci więcej czasu spędzają dziś w domu. W związku z powyższym oczekują poprawy jakości ich codziennego życia dzięki możliwym do spersonalizowania funkcjom w urządzeniach domowych – mówi JaeSeung Lee, president and head w Samsung Electronics Digital Appliances Division.

Możliwość personalizacji już dziś stanowi wyróżnik urządzeń Samsunga. Kierując się wyjątkową filozofią projektowania, Samsung sprawia, że AGD zaspokaja indywidualne i zróżnicowane potrzeby użytkowników. Doskonałym przykładem urzeczywistnienia tej skupionej na personalizacji i stylu życia filozofii są lodówki Bespoke. Aż dwie trzecie sprzedanych w Korei lodówek stanowiły modele z linii Bespoke, co świadczy o ogromnym przełomie i udowadnia, że użytkownicy, w szczególności ci z „millenial mindset”, poszukują urządzeń zaspokajających ich indywidualne potrzeby związane ze stylem życia. We wszystkich krajach, w których się pojawiły, lodówki Bespoke zrewolucjonizowały rynek AGD.

W wizji przyszłości Samsung nie ogranicza się do lodówek. Firma nieustannie pracuje nad możliwością dodawania elementów, które obejmie personalizacja, do szerokiego wachlarza sprzętów – od tak podstawowych, jak właśnie lodówki, po relatywnie nowe kategorie, takie jak oczyszczacze powietrza czy wyjątkowa szafa odświeżającą AirDresser, która pozwala lepiej zadbać o odzież i uzyskać efekt pralni bez wychodzenia z domu.

Wizja ta wychodzi również poza sam design. Wzbogacanie AGD o nowe możliwości i łączność, oferowane przez AI, będzie miało kluczowe znaczenie dla tworzenia bardziej wszechstronnych i spersonalizowanych rozwiązań, które całkowicie odmienią nasze doświadczenia związane z użytkowaniem sprzętów.

Stawia na personalizację
2021-03-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket