COMITOR

Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich

Media społecznościowe

Instagram i Facebook to aktualnie najskuteczniejsze platformy pozwalające na aktywne zaistnienie marek wnętrzarskich i pracowni architektonicznych w Internecie. Firma Comitor, specjalizująca się w wyposażaniu kuchni premium, podpowiada, jak prowadzić firmowe profile, żeby odnieść sukces.

Media społecznościowe, z racji ogromnej popularności i potencjału reklamowego, stanowią kanał komunikacji marketingowej, którego żadna firma nie powinna dziś ignorować. Tworzenie ciekawych treści do mediów społecznościowych wymaga zaangażowania, energii i lekkiego pióra. Wrzucanie przypadkowych zdjęć i mało angażujące posty nie przyniosą nam raczej większych efektów. Warto więc poświęcić swój czas na zastanowienie się, do kogo chcemy dotrzeć, i tworzenie kreatywnych postów, które pomogą nam zdobyć pozycję eksperta w interesującej nas dziedzinie. Co można zrobić, aby zwiększyć swoją widoczność i skuteczniej docierać do potencjalnych klientów lub architektów? Kluczem do sukcesu może okazać się specjalizacja i skupienie się na niszach produktowych. To trend, który zdobywa teraz coraz większą popularność.

Warto dywersyfikować kanały, na których obecna jest firma. Comitor, dystrybutor marki Blanco, okapów Novy oraz młynków do rozdrabniania bioodpadów InSinkErator, od dawna dysponuje swoim fanpage- ’em na FB i IG, ale ostatnio postanowiliśmy iść o krok dalej i uruchomić nowy kanał komunikacji. Na obu platformach powstały właśnie konta Blanco Polska, na których chcemy skupić się na naszych flagowych produktach – zlewozmywakach, bateriach kuchennych i selektorach bioodpadów niemieckiej marki Blanco. Ich minimalistyczny design i uniwersalne wzornictwo uzupełniają wyposażenie kuchni i od wielu lat przekonują Polaków swą jakością do codziennego użytku. Stworzenie nowych kanałów komunikacji pozwoli nam przedstawić pełny obraz firmy Blanco, wykorzystać jej renomę i potencjał na polskim rynku, szybko reagować na zapytania klientów i skupić się na poznaniu ich potrzeb, pokazując przy okazji jakość tych produktów – mówi Anna Wrońska, PR & marketing manager w firmie Comitor.

Ciekawie prowadzone na Instagramie konto, pokazujące piękne zakomponowane wnętrza, może stać się pełnoprawnym portfolio produktów, na które czasem klienci trafią z większym prawdopodobieństwem niż bezpośrednio na stronę internetową. Reakcje na zjawiskowe moodboardy, praktyczne wideo pokazujące możliwości produktów, kreatywne aranżacje i projekty architektoniczne wyszukiwane za pomocą hasztagów staną się pierwszym impulsem do pomysłu na zmiany we własnej kuchni – dodaje Anna Wrońska.

2021-03-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket