Marka iRobot zaprezentowała niedawno jedyną w swoim rodzaju wersję robota odkurzającego Roomba s9+. Urządzenie wraz ze stacją dokującą zostało pomalowane przez Annę Halarewicz – cenioną ilustratorkę modową.
Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej akcji iRobot x Mateusz Suda, w tym roku również robot został przekazany na licytację, z której środki trafią na cele charytatywne. Roombę s9+ można już licytować w serwisie internetowym Allegro do końca stycznia. Marce iRobot, producentowi najpopularniejszych robotów sprzątających na świecie, już od 30 lat przyświeca cel tworzenia produktów, które niosą ludziom realną pomoc, m.in. w domowych obowiązkach. Pomaganie w genach ma również autoryzowany importer i dystrybutor marki w Polsce – firma DLF z Gdyni. W ubiegłym roku zapoczątkowała ona akcję „iRobot x …”. W jej ramach polscy artyści tworzą wyjątkowe wersje robotów sprzątających amerykańskiego pioniera domowej robotyki, które przekazywane są na aukcję charytatywną. W pierwszej edycji akcji iRobot Roomba i7+ autorstwa Mateusza Sudy został zlicytowany za kwotę przekraczającą 7000 zł. Wyjątkowy iRobot Roomba s9+ autorstwa Anny Halarewicz pozostaje spójny ze stylem ilustratorki i stanowi rozmyślania nad płcią piękną. Dopełnieniem projektu iRobot x Halarewicz są artystyczna sesja fotograficzna autorstwa Arkadiusza Budkiewicza oraz materiał filmowy, za który odpowiada Konrad Koterba. Sprzęt można licytować już w serwisie internetowym Allegro. Dochód z akcji zostanie w pełni przekazany na cele charytatywne Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a zwycięzcę i nowego posiadacza wyjątkowego modelu iRobot Roomba s9+ poznamy na początku 2021 r.
© 2024 InfoMarket