Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego została wyróżniona „Gwiazdą Jakości Dekady 2010–2020”, która jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Ponadto BSH została nagrodzona „Gwiazdą Jakości Obsługi”. Nagroda ta jest przyznawana najbardziej przyjaznym dla klientów firmom w Polsce.
„Gwiazda Jakości Obsługi” jest wyróżnieniem niezwykle ważnym, bowiem przyznawana jest przez konsumentów najbardziej przyjaznym firmom w Polsce. Konsumenci oceniają przeszło 45 000 firm z 200 branż za pośrednictwem badania ankietowego oraz strony internetowej jakoscobslugi. pl. Ocenie poddawane są kompetencje personelu, profesjonalizm, proces obsługi klienta, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do konsumenta. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów, otrzymują prestiżowy laur „Gwiazda Jakości Obsługi”.
Firma BSH już od lat jest wyróżniana „Gwiazdą Jakości Obsługi”, jednak tegoroczna nagroda ma szczególne znaczenie.
– Serdecznie dziękujemy za tak cenne wyróżnienie. Bardzo nas cieszy fakt, że konsumenci od wielu lat obdarzają nas tak dużym zaufaniem. Dla naszej firmy jest to najlepszy dowód uznania. Szczególne słowa podziękowania kieruję do serwisu fabrycznego BSH. Każdego dnia technicy serwisu BSH błyskawicznie reagują na zgłoszenia od naszych klientów. Czas pandemii pokazał, jak wymagająca i pełna autentycznego zaangażowania jest ich praca – mówi Krzysztof Nagodziński, członek zarządu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsług” to istotny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych oraz kontrahentów. Komunikuje wartości, którymi kieruje się firma, prowadząc działalność biznesową. W BSH kluczowymi wartościami są zaufanie, współodpowiedzialność, otwartość oraz zorientowanie na przyszłość. Działalność biznesowa oparta na wartościach umożliwia kreowanie i wdrażanie najnowszych rozwiązań technicznych, usług cyfrowych oraz innowacyjnych sprzętów gospodarstwa domowego.
„Gwiazdy Dekady 2010–2020” to kolejne ważne wyróżnienie, które otrzymała firma BSH. Nagroda została przyznana tym firmom, które przez minioną dekadę wsłuchiwały się w głos konsumentów oraz wyznaczały nowe standardy jakości obsługi, co przekładało się na wzrost satysfakcji klientów. Firma już od dekad w swojej strategii biznesowej wskazuje, że w centrum działalności BSH jest właśnie konsument. Każde działanie, proces, inwestycje, kolejne innowacje oraz opieka posprzedażowa stanowią odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Już od lat firma BSH uważnie wsłuchuje się w ich opinie i wymagania. Efektem ciągłego dialogu jest wysoki poziom zaufania klientów do firmy i oferowanych przez BSH urządzeń gospodarstwa domowego marek Bosch i Siemens.
© 2024 InfoMarket