W warszawskim hotelu Regent odbyła się XI gala konkursu „Polish Businesswoman Awards”, w którym wyróżniane są firmy oraz osobowości wyznaczające trendy w swoich branżach. Marka Mio została uznana za lidera wśród producentów wideorejestratorów.
Organizatorem konkursu „Polish Businesswoman Awards” jest redakcja magazynu „Businesswoman & life”. Uroczystą wieczorną galę poprowadził aktor Jacek Borkowski. O tym, kto otrzyma statuetkę, decydowało jury w składzie: Sławek Muturi – założyciel grupy Mzuri, Elżbieta Lanc – członkini Zarządu Województwa Mazowieckiego, Iwona Sorbian – specjalistka w zakresie zarządzania czasem, optymalizacji produkcji, podnoszeniu efektywności pracowników oraz Elżbieta Jeznach – redaktor naczelna czasopisma „Businesswoman & life”.
Jedną z firm, która decyzją jury została wyróżniona w tegorocznym plebiscycie, jest Mio. Firma została uznana za lidera wśród producentów kamer samochodowych. Jak podkreśla Łukasz Tetkowski, CEE country marketing manager Mitac Europe, wyróżnienie przyznane Mio jest potwierdzeniem obrania skutecznej strategii rozwoju marki.
– Jest nam niezmiernie miło, że jury plebiscytu „Polish Businesswoman Awards” przyznało nam tytuł lidera wśród producentów wideorejestratorów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obrana przez nas droga rozwoju marki była słuszna. Od zawsze uważaliśmy, że głównym aspektem, na który powinna stawiać firma w swojej działalności, jest innowacyjność i wysoka jakość produktów. W naszych urządzeniach nie ma półśrodków i zawsze staramy się, by komponenty, z których wytworzone są nasze urządzenia, były jak najlepsze. Dzięki zastosowaniu miedzy innymi szklanej optyki, innowacyjnych autorskich rozwiązań, jak technologia Mio Night Vision, z sukcesem wdrażamy rozwiązania z produktów premium do modeli ze średniej półki cenowej. Dzięki temu coraz więcej ludzi korzysta zwraca uwagę nie tylko na cenę, ale przede wszystkim jakość – powiedział Łukasz Tetkowski.
© 2024 InfoMarket