Jedna z czołowych sieci handlowych w Polsce – RTV Euro AGD obchodzi w tym roku jubileusz 30-lecia. Powstała w 1990 r. firma od 15 lat działa w modelu omnichannel, rozwijając sieć sklepów stacjonarnych, 2 sklepy internetowe oraz sprzedaż telefoniczną przez własne call center.
W związku z jubileuszem RTV Euro AGD rozpoczęło 16 października kampanię wizerunkowo-produktową pod hasłem „Okazje na lepsze życie”. To pierwsza taka kampania sieci, koncentrująca się na emocjach i pokazująca, jak elektronika, którą oferuje, zmienia życie klientów na lepsze, ułatwiając im codzienne, rutynowe czynności i tworząc przestrzeń na doświadczanie radosnych chwil z bliskimi. Z tej okazji firma wprowadza także atrakcyjne promocje z rabatami nawet do 80 proc. i ofertą ratalną 0 proc. z odroczeniem płatności do maja 2021 roku.
– Przez 3 dekady naszej działalności wprowadzaliśmy na rynek najnowocześniejsze produkty i największe światowe marki, które często polski debiut miały w naszych sklepach. Ale nowoczesny styl życia i wyzwania codzienności powodują, że klienci oczekują nie tylko dobrego produktu. Potrzebują wsparcia w procesie zakupowym, które pozwoli im zaoszczędzić czas i ograniczyć do minimum wszelkie formalności – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV Euro AGD.
© 2024 InfoMarket