Rozmowa z Anną Drozdowską, odpowiedzialną za komunikację marek Bosch, Siemens i Gaggenau w kategorii MDA w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Redakcja: W październiku Bosch rozpoczął nową kampanię wizerunkową #Like- ABosch. Co zatem oznacza życie „tak jak Bosch”?
Anna Drozdowska: Hasło przewodnie naszej kampanii to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Gdy żyjesz jak Bosch, stajesz się bohaterem dnia codziennego i z łatwością radzisz sobie z domowymi obowiązkami. W ten sposób kontynuujemy więc misję, która zawsze nam przyświecała: tworzyć produkty, które ułatwiają życie ich użytkownikom.
Proszę opowiedzieć nieco więcej o samej kampanii i działaniach reklamowych marki. Gdzie pojawią się spoty #LikeABosch i co możemy w nich zobaczyć?
Kampania #LikeABosch to zupełnie nowa odsłona komunikacji marki i pierwsza prowadzona na tak szeroką skalę. Oparta jest na trzech niepowtarzalnych filmach reklamowych, w których prezentujemy tematy wspólne dla całej marki i ważne dla współczesnych konsumentów: życie w zgodzie z naturą, zdrowe gotowanie, dbanie o czystość. Dzięki tej kampanii, marka Bosch zwraca się do dużej grupy konsumentów, których interesuje jakość i niezawodność. Kampania #LikeABosch obejmuje wszystkie kategorie produktowe i podkreśla benefity urządzeń dużego i małego AGD. Reklamy pojawiają się we wszystkich mediach – na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, w digitalu, a hasło „Żyj #LikeABosch” możemy usłyszeć w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz zobaczyć w prasie oraz mediach społecznościowych.
© 2023 InfoMarket