Jedna z czołowych sieci handlowych w Polsce – RTV Euro AGD świętuje jubileusz 30-lecia istnienia. Firma powstała w 1990 r. i konsekwentnie buduje swoją pozycję, wdrażając innowacyjne rozwiązania obsługowe i techniczne.
W związku z jubileuszem 16 października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa pod hasłem „Okazje na lepsze życie”. To pierwsza taka kampania sieci, koncentrująca się na emocjach i pokazująca, jak elektronika, którą oferuje, zmienia życie klientów na lepsze, ułatwiając im codzienne, rutynowe czynności i tworząc przestrzeń na doświadczanie radosnych chwil z bliskimi. Z tej okazji firma wprowadza także atrakcyjne promocje z rabatami nawet do 80 proc. i ofertą ratalną 0 proc. z odroczeniem płatności do maja 2021 r.
– Przez 3 dekady naszej działalności wprowadzaliśmy na rynek najnowocześniejsze produkty i największe światowe marki, które często polski debiut miały w naszych sklepach. Ale nowoczesny styl życia i wyzwania codzienności powodują, że klienci oczekują nie tylko dobrego produktu. Potrzebują wsparcia w procesie zakupowym, które pozwoli im zaoszczędzić czas i ograniczyć do minimum wszelkie formalności. Od początku stawialiśmy na innowacyjne rozwiązania okołosprzedażowe. Dziś usługi są naszym wyróżnikiem. Jako jedyni na rynku dostarczamy duże AGD do domu klienta, montujemy i odbieramy zużyty sprzęt podczas jednej wizyty, jako pierwsi w naszym segmencie wyposażyliśmy dostawców w terminale płatnicze, dając możliwość płatności przy odbiorze sprzętu w domu. Wprowadziliśmy finansowanie ratalne z zeroratami, które wymaga minimum formalności i minimum czasu (aż 98 proc. decyzji kredytowych zapada w czasie do 2 minut). Od niedawna mamy w swojej ofercie także rozwiązanie pozwalające klientom na elastyczny dobór wysokości rat, zależny od ich preferencji i potrzeb – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV Euro AGD.
Z jubileuszem zbiegnie się uruchomienie trzysetnego salonu RTV Euro AGD, co najlepiej świadczy o dynamicznym rozwoju. Przez 30 lat z małej firmy działającej wyłącznie w Warszawie przekształciła się ona w ogólnopolską sieć, zatrudniającą 7000 pracowników. Od 15 lat firma działa w modelu omnichannel, rozwijając sieć sklepów stacjonarnych, 2 sklepy internetowe oraz sprzedaż telefoniczną przez własne call center.
© 2024 InfoMarket