LG

Rekordowy wynik sprzedaży

Rekordowy

Innowacyjne lodówki LG InstaView Door-in-Door zostały docenione przez klientów z całego świata i okazały się hitem sprzedaży, a liczba sprzedanych modeli przekroczyła już milion sztuk.

Każdego dnia w około 150 krajach na 6 kontynentach sprzedawanych jest średnio ponad 700 sztuk. Lodówki LG InstaView podbiły także kuchnie Polaków i stały się najczęściej wybieranymi modelami w Polsce w kategorii side by side w segmencie premium. LG InstaView Door-in-Door zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które cenią stylowe wyposażenie kuchni i jej funkcjonalność. Ze względu na elegancki wygląd oraz praktyczne funkcje lodówki z tej serii zostały nagrodzone w najważniejszych konkursach wzornictwa przemysłowego na świecie, takich jak „Red Dot Design Award” oraz „iF design Award”, a także wyróżnione w Polsce w konkursie „Dobry Wzór” 2018.

Sprzedaż przekraczająca milion sztuk stanowi potwierdzenie, że LG potrafi projektować zróżnicowane produkty najlepszej jakości, dzięki którym zajmuje czołowe pozycje w wielu kategoriach AGD – powiedział Dan Song, prezes działu Home Appliance & Air Solution Company w firmie LG Electronics.

Chcąc zaspokoić rosnący na całym świecie popyt na lodówki InstaView, firma LG wprowadziła to wygodne rozwiązanie do większej liczby urządzeń, w tym lodówek typu multidoor oraz side by side. Ponadto cieszący się popularnością panel InstaView jest też stosowany w innych urządzeniach LG, takich jak chłodziarka do wina LG Signature i lodówki z techniką ThinQ. Nazwa LG InstaView pochodzi od panelu w drzwiach urządzenia, który w odpowiedzi na dwa stuknięcia przekształca się w przezroczyste okno. Dzięki temu bez otwierania drzwi można zobaczyć produkty spożywcze znajdujące się we wnętrzu lodówki, ograniczając tym samym utratę zimnego powietrza.

2020-09-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket