AMICA

Polska marka sprzętu AGD niesie wsparcie w trudnych czasach

Polska marka sprzętu AGD

Być blisko ludzi, ułatwiać im życie, odpowiadać na ich potrzeby, nieść wsparcie i pomoc potrzebującym – w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej marka Amica podkreśla swoje polskie korzenie i opowiada historię o tym, co od zawsze jest dla niej najważniejsze.

Codzienne sytuacje, sprzęty gospodarstwa domowego i „nowa rzeczywistość” w tle. Działająca na rynku od ponad 70 lat Amica udowadnia, że bez względu na okoliczności wnikliwie obserwuje rzeczywistość i w ekspresowym tempie reaguje zarówno na potrzeby swoich klientów, jak i przedstawicieli różnych zawodów, niosących pomoc w trudnym czasie pandemii. Zwykli ludzie i nowi bohaterowie, którzy każdego dnia troszczą się o innych. Dziadkowie piekący w domowym zaciszu chleb dla ukochanej wnuczki, kurier wracający późno do domu, pielęgniarka parząca kawę podczas długiego dyżuru – w obliczu pandemii marka Amica zatroszczyła się o to, by sprzęt gospodarstwa domowego ułatwiał i uprzyjemniał nie tylko domową codzienność, ale także o to, by dotarł do tych, którzy każdego dnia walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.

Od zawsze dbamy o to, by produkowane przez nas sprzęty były odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Staramy się wnikliwie obserwować otaczającą nas rzeczywistość. Niespodziewana pandemia koronawirusa pokazała, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie pokonać zagrożenie, dlatego nasza marka ekspresowo włączyła się w pomoc. Wsparliśmy szpitale, laboratoria, stacje ratownictwa, domy opieki społecznej i jednostki OSP w całej Polsce. Udzieliliśmy także pomocy uczniom, którzy potrzebowali sprzętu niezbędnego do domowej edukacji, i dzięki Fundacji Amicis dostarczyliśmy tablety ułatwiające organizację lekcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości obecnej sytuacji i cieszymy się, że możemy wspierać bohaterów walczących każdego dnia o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w grupie Amica.

Najnowszy spot wizerunkowy marki Amica łączy w sobie dwa tematy: produktowy i CSR-owy. Całość tworzy spójną, przyciągającą uwagę historię, w której każdy z nas odnajdzie fragment swojej rzeczywistości.

2020-09-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket