SAMSUNG

Znajdź lodówkę idealną

Znajdź

Lodówka idealna to taka, która jest doskonale dopasowana do potrzeb użytkowników. Firma Samsung przekonuje o tym w nowej, letniej kampanii w telewizji, prasie, Internecie i u partnerów handlowych.

Celem projektu jest zaprezentowanie portfolio urządzeń chłodniczych marki Samsung w przystępny dla użytkownika sposób. W spocie promocyjnym zaprezentowana została historia poszukiwań lodówki idealnej. Widz może się przekonać, że innowacyjne rozwiązania techniczne w lodówkach marki Samsung są odpowiedzią na jego potrzeby.

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów lodówek. Wtedy Polacy najczęściej kupują nowe urządzenia. Wybór odpowiedniej lodówki może być wyzwaniem. Konsumenci mogą czuć się zagubieni pośród licznych modeli i technologii z trudnymi nazwami, które oferuje rynek. W nowej kampanii prezentujemy nasze innowacyjne rozwiązania w przystępny sposób, aby pokazać, że w portfolio Samsung każdy znajdzie lodówkę idealną, czyli idealnie dopasowaną do swoich potrzeb – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.

W kampanii zaprezentowano tylko kilka wybranych rozwiązań technicznych spośród szerokiego wachlarza innowacji marki Samsung. Są to Kitchen Fit, Twin Cooling Plus, Cool Select+ oraz najbardziej innowacyjne urządzenia w portfolio chłodniczym Samsunga – multimedialna lodówka Family Hub z dostępem do Internetu i ekranem dotykowym Family Board. Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekudnowych spotów w telewizji oraz na platformach VOD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w social mediach, w prasie oraz w punktach sprzedaży. Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja Cheil we współpracy z Selfish3 Production. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom.

2020-07-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket