Marka Crock-Pot, pionier slow cookingu, kontynuuje współpracę z dotychczasowym ambasadorem – Janem Kuroniem. Doświadczony szef kuchni w dalszym ciągu będzie szerzył w Polsce wiedzę na temat wolnowarów.
Przez kolejny rok ambasadorem marki Crock-Pot w Polsce będzie Jan Kuroń. Szef kuchni, pochodzący z rodziny o bogatych tradycjach kulinarnych, wiedzę zdobywał w poznańskiej Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii oraz w londyńskiej Le Cordon Bleu. Szerokie spojrzenie na sztukę kulinarną zawdzięcza doświadczeniom, które zdobywał w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Hiszpanii czy we Włoszech. Technikę wolnego gotowania traktuje jako doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy w domowym zaciszu chcą przygotować niebanalne i zdrowe potrawy. Podczas ostatniego roku Jan Kuroń wspólnie z marką Crock- -Pot przygotował kilkadziesiąt przepisów z wykorzystaniem wolnowarów. Wszystkie są dostępne na oficjalnej stronie internetowej oraz w kanałach social media marki. Warto wspomnieć o wyjątkowym corocznym wydarzeniu kulinarnym, jakim jest Crocktober. To październikowy „festiwal gotowania” z marką Crock-Pot, podczas którego uczestnicy zdobywają wiedzę na temat slow cookingu, w tym jak bez pośpiechu przygotować esencjonalne, smaczne, a przede wszystkim zdrowe potrawy. Przez cały miesiąc użytkownicy mogą brać udział w konkursach, korzystać z ofert specjalnych, czy też poznać nowe przepisy, np. te przygotowane przez Jana Kuronia – ambasadora marki Crock-Pot. Kolejny rok to jeszcze więcej aktywności. Z okazji przedłużenia współpracy Crock-Pot przygotuje również specjalny konkurs oraz nowe przepisy.
© 2024 InfoMarket