BOCONCEPT

Intensyfikuje działania online

Intensyfikuje

Stan zagrożenia epidemicznego to poważny powód, żeby zostać w domu. Zamknięci w czterech ścianach wcale nie musimy rezygnować z designu na najwyższym poziomie. Przeciwnie, właśnie teraz jest dobry moment na to, aby docenić kunszt duńskiego wzornictwa – prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar.

Marka BoConcept koncentruje obecnie swoje działania w sferze e-commerce, niezmiennie kładąc główny nacisk na dobrą jakość obsługi klienta. Pracownicy salonów BoConcept pozostają do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz e-mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie (czat na żywo przez aplikację Messenger). Dodatkowe informacje uzyskamy również, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu. Jeśli chcemy skontaktować się z przedstawicielem salonu BoConcept, wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdziemy w zakładce „Znajdź salon” po wybraniu konkretnego showroomu. Pracownicy dostępni są w godzinach otwarcia salonów.

Najważniejszym elementem aktywności warszawskich salonów BoConcept w sieci jest Virtual Store. BoConcept przeniósł cały warszawski salon pokazowy do wirtualnej rzeczywistości w technice 3D. Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu, przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania.

2020-06-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket