Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób, w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłużył możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.
Użytkownicy urządzeń Samsunga, dla których gwarancja wygasła z dniem 15 marca 2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, nadal będą mogli skorzystać z napraw na warunkach gwarancyjnych. Wydłużonym okresem napraw gwarancyjnych objęte są wszystkie urządzenia marki Samsung, których gwarancja wygasa w okresie obowiązywania ograniczeń związanych z epidemią. Od momentu rządowego pozwolenia na swobodne przemieszczanie się, użytkownicy mają 30 dni na zgłoszenie wniosku o naprawę produktu.
Aby zgłosić naprawę urządzenia, dla którego gwarancja wygasła w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii, producent zachęca do kontaktu z infolinią, która dostępna jest całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Konsultanci przedstawią możliwości uzyskania wsparcia, również w okresie obowiązywania ograniczeń, oraz zaproponują naprawę gwarancyjną, jeśli będzie ona dostępna – w zależności od zgłaszanego problemu i lokalnej dostępności usług serwisowych. Ze spersonalizowanego wsparcia można skorzystać także za pomocą aplikacji Samsung Members, gdzie pomocy i porad udzielają eksperci oraz inni użytkownicy. Wniosek o naprawę na warunkach gwarancyjnych będzie rozpatrywany na podstawie dokumentu zakupu produktu i nie wymaga dodatkowej rejestracji. Więcej informacji na temat przedłużonego okresu napraw gwarancyjnych można znaleźć także na stronie www.samsung.com/pl/support/newsalert/118621.
© 2024 InfoMarket