Amica nie przestaje pozytywnie zaskakiwać użytkowników sprzętów kuchennych. W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej zaprezentowała kolejne nowości, które tym razem pozwolą odkrywać wyższy poziom gotowania. Płyty gazowe 2.0 to nowa era w kategorii płyt grzejnych z innowacyjnymi rozwiązaniami, dotychczas dostępnymi dla posiadaczy płyt indukcyjnych.
Udogodnienia wprowadzono w trzech obszarach, które znacząco poprawią komfort pracy w kuchni. Funkcje takie jak timer (nastawianie czasu gotowania), FlameControl (9 poziomów grzania) czy ExtraSpace (miejsce nawet na duże garnki i patelnie) będą teraz wsparciem w gotowaniu także dla zwolenników płyt gazowych.
Kampania płyt grzejnych 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” rozpoczęła się w marcu. W jej ramach zaplanowano szereg działań reklamowych w telewizji i Internecie, które mają na celu dotarcie do dużego grona odbiorców i promocję płyt. Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo”, promująca sprzęty z linii X-type.
Kampania telewizyjna, obejmująca emisje spotów i billboardów sponsorskich, wspierana jest przez działania reklamowe w Internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów), w radiu (spoty) i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradach na trasach Poznań – Warszawa i Poznań – Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz nowy dom”, emitowanym w telewizji Polsat.
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii płyt 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada natomiast agencja Q&A Communications.
© 2024 InfoMarket