Gdyńska spółka DLF po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie „Gwiazda Jakości Obsługi”. To sygnał, że po zakupie urządzenia klient nie zostanie pozostawiony sam sobie.
Jest to zresztą poniekąd konsekwencja strategii działalności DLF Sp. z o.o., bowiem firma skupia się na dystrybucji marek oferujących produkty najlepszej jakości, m.in. Breville, Crock-Pot, FoodSaver, iRobot, Segway-Ninebot, Laurastar, Stadler Form czy Kohersen. To marki niszowe z segmentu premium i będące absolutnymi liderami w swoich dziedzinach. Naturalne jest więc, że DLF, jako ich dystrybutor, musi zapewnić najlepszą jakość obsługi klienta zarówno przed sprzedażą jak i po niej.
Stąd też przyznana po raz trzeci „Gwiazda Jakości Obsługi”. Polski Program Jakości Obsługi doceniło 10 milionów konsumentów i stanowi on ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów wyróżnionych godłem firm, ich pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż.
Polski Program Jakość Obsługi od lat utrzymuje elitarny charakter, wyróżniając godłem wyłącznie wąskie grono firm. W zależności od wielkości branży wyłania w każdej kategorii jedynie od 1 do 3 laureatów. Wyjątkowość „Gwiazd” wynika także z faktu, że to właśnie konsumenci decydują o uhonorowaniu firmy.
© 2024 InfoMarket