BOSCH

Ciesz się życiem z suszarkami marki Bosch!

Ciesz się życiem

Trwa kampania wizerunkowa marki Bosch promująca suszarki bębnowe do ubrań. Na potrzeby akcji powstało 6 linii komunikacyjnych, kierowanych do różnych grup odbiorców, m.in. rodzin, osób aktywnych fizycznie, miłośników zwierząt czy alergików. 

Bosch zachęca do cieszenia się życiem i robienia sobie drobnych codziennych przyjemności. Chce, byśmy żyli tak, jak lubimy, a suszarki do ubrań pozwolą nam znieść ograniczenia i ułatwią wykonywanie domowych obowiązków. Jak? Nie lubisz wieszać prania? Nie wieszaj. Susz ubrania w suszarce Boscha z techniką AutoClean i ciesz się wolną chwilą. Nie lubisz prasować? Nie prasuj. Susz w suszarce Boscha z funkcją Iron Assist i ciesz się wolnym czasem. Nie lubisz sierści na ubraniach? Nie musisz jej znosić. Susz w energooszczędnej suszarce Boscha i ciesz się zabawą z psem. Nie lubisz czekać, bo żyjesz w biegu? Nie czekaj. Susz w suszarce Boscha z krótkimi programami suszenia i ćwicz codziennie. Nie lubisz zagracać mieszkania? Nie zagracaj. Znajdź miejsce na energooszczędną suszarkę Boscha (postaw ją w słupku na pralce) i ciesz się przestrzenią. Nie chcesz używać detergentów zmiękczających? Nie używaj. Susz w suszarce Boscha z programem AntyAlergia oraz funkcją delikatnego suszenia i ciesz się miękkością tkanin.

Kampania jest prowadzona online. Obejmuje obecność na portalach horyzontalnych i tematycznych oraz VoD. Skierowana jest do precyzyjnie określonych grup docelowych, którym wyświetlane są starannie opracowane linie komunikacyjne oraz kreacje. Zasada dokładnego dobierania grona odbiorców dotyczy także mediów społecznościowych. Posty zawierają angażujące treści skierowane do konkretnych grup fanów (zgodnie z ich zainteresowaniami). W VoD można obejrzeć 15-sekundowy spot reklamowy prezentujący funkcje energooszczędnych suszarek marki Bosch. Materiały wizerunkowe pojawią się również w sklepach stacjonarnych i internetowych. Ciekawym elementem kampanii jest współpraca z siecią sklepów Aquael ZOO, która ma na celu zainteresowanie miłośników zwierząt suszarką do ubrań, przez pokazanie im nowego sposobu na pozbycie się sierści z ubrań, pościeli i koców.

Za przeprowadzenie kampanii mediowej odpowiada OMD. Kreację stworzyło TStudio, a materiały wideo przygotowało studio Mova Film.

2020-03-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket