Pozycja renomowanego polskiego producenta okapów wzrasta nie tylko na rynkach zagranicznych, ale także na rodzimym rynku. Dobitnie świadczy o tym wzrost sprzedaży urządzeń sygnowanych logotypem Ciarko.
Firma Ciarko, z siedzibą w Sanoku, może pochwalić się aż 11-procentowym wzrostem sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, natomiast ogólny wzrost sprzedaży w drugim półroczu 2019 r. – według danych producenta – wyniósł 6 proc.
Firma Ciarko nieustannie rozwija swoje możliwości produkcyjne, technologiczne, a tym samym jest w stanie zaoferować urządzenia doskonale wpisujące się w panujące trendy i potrzeby konsumentów. Nie od dziś wiadomo, że w sanockiej fabryce produkuje się też okapy dla wielu innych marek. Wzrost sprzedaży modeli marki Ciarko zbiegł się również ze wzrostem udziału Ciarko w rynku OEM w Polsce, a sanocka firma poinformowała o rozpoczęciu współpracy z 4 nowymi markami. Producent nie zdradza jeszcze, jakie są to marki, ale daje do zrozumienia, że wśród nowych klientów są także znaczący gracze na rynku okapów, którzy lokują swe produkty również w średniej i wyższej półce cenowej.
© 2024 InfoMarket