Firma AB SA, czołowy dystrybutor IT, ale także sprzętu RTV i AGD w Polsce, rozpoczęła współpracę z firmą Axis Communications, liderem rynku sieciowych systemów wizyjnych. Bogata oferta spółki powiększy się zatem o rozwiązania monitoringu wizyjnego.
Partnerzy spodziewają się, że nowo zawiązany alians pozwoli wspólnie zdobyć dużą część z mocno rosnącego segmentu elektroniki. Prognozy wskazują, że do 2023 r. rynek monitoringu wizyjnego osiągnie na świecie wartość rzędu 68 mld dolarów amerykańskich, rosnąc również w Polsce w tempie dwucyfrowym. Umowa partnerska przewiduje wsparcie sprzedaży rozwiązań sieciowych (IP) oraz produktów digitalizujących rozwiązania analogowe. Te ostatnie mają duże znaczenie w Polsce – rynku, na którym ciągle funkcjonują na dużą skalę rozwiązania analogowe.
– Rozpoczynamy dystrybucję nowej kategorii produktowej, jaką jest segment rozwiązań wizyjnych. Do końca bieżącego roku oferta Axis zostanie wdrożona do struktur AB, rozpoczniemy również działania promocyjne i szkoleniowe – wskazuje Tomasz Bołoziuk, product manager w AB SA.
Nowy zakres produktów spółki AB obejmie pełną ofertę sieciowych rozwiązań Axis Communications z zakresu bezpieczeństwa, które odpowiadają m.in. za realizację zadań kontroli dostępu, a także monitoring wizyjny i zarządzanie materiałem wideo, w tym zaawansowaną analitykę obrazu, stosowaną m.in. w handlu detalicznym, logistyce, produkcji i transporcie.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Axis ze względu na wysoką jakość rozwiązań oraz obsługi produktu. Rynek elektroniki użytkowej zmienia się, a grupa AB kreuje go, odpowiadając na potrzeby klientów. Nowe produkty w naszym portfolio wpisują się w strategię umacniania wiodącej pozycji rynkowej – podkreśla Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży w AB SA.
© 2024 InfoMarket