Firma iRobot połączyła siły z Mateuszem Sudą – polskim ilustratorem modowym. W ramach projektu powstał jedyny w swoim rodzaju egzemplarz iRobota Roomba i7+ z ręcznie wykonanymi przez grafika zdobieniami.
Kolekcjonerska wersja robota zostanie przekazana na aukcję, z której środki trafią na cele charytatywne. Marka iRobot za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora w Polsce – firmy DLF – podjęła pracę z Mateuszem Sudą – cenionym polskim grafikiem, ilustratorem modowym i malarzem. Projekt nawiązuje do mitologii greckiej i modnych kolorów neonowych. Jak określa sam autor:
W projekcie tym miłość otulona jest ostrym kolorem i ma charakter abstrakcyjny, a dodatkowo idealnie nawiązuje do indywidualnego stylu odbiorcy. Wizerunek robota Roomba i jego stacji został osadzony w abstrakcji, charakteryzującej emocjonalne zaangażowanie bohaterów.
Użyte kolory, motywy przewodnie oraz kompozycja podyktowane są bieżącymi trendami w modzie i sztuce, a sama wizja artysty przeniesiona została na urządzenia techniką malowania. Dopełnieniem projektu jest wyjątkowa modowa sesja inspirowana nocnym życiem i światłem neonów, z kolei pozy biorących w nich udział wzorowane są na greckich rzeźbach.
Unikatowa Roomba i7+ trafiła na aukcję WOŚP. Zebrana kwota wesprze zakup urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci.
© 2024 InfoMarket