SAMSUNG

Kampania promująca lodówki

Kampania promująca lodówki

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów urządzeń z kategorii chłodniczej. Dlatego też firma Samsung rozpoczyna kampanię wizerunkową lodówek, prezentując zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania techniczne.

Najnowszy spot reklamowy to historia o poszukiwaniu lodówki idealnej. Czy taka istnieje? Samsung zaprasza odbiorców do zapoznania się z innowacjami, które mogą być odpowiedzią na ich potrzeby.

– Wybór lodówki idealnej może przysparzać trudności. Na rynku dostępnych jest wiele technologii opisanych niezrozumiałym językiem. A o wielu rozwiązaniach konsumenci nawet nie wiedzą. Chcieliśmy ułatwić proces decyzyjny zakupu lodówki, dlatego zaprezentowaliśmy nasze urządzenia oraz innowacje w czytelny i ciekawy wizualnie ny sposób – mówi Magdalena Rzepnicka, head of marketing kategorii Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.

Pierwsza lodówka, którą w nowej kampanii prezentuje Samsung to Kitchen Fit – model do obudowy z eleganckim stalowym frontem. Jest to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych urządzeń do zabudowy. W spocie reklamowym możemy zobaczyć, jak to urządzenie idealnie wpasowuje się w meble, tworząc z nimi jedną linię, bez wystających krawędzi. Kolejny model to dwudrzwiowa lodówka side by side z techniką Twin Cooling Plus.

Dzięki podwójnemu obiegowi powietrza przechowywane jedzenie pozostaje świeże nawet dwukrotnie dłużej. Trzecie z zaprezentowanych rozwiązań to Cool Select+. Daje ono konsumentowi elastyczność użytkowania. Za pomocą jednego przycisku możliwa jest zmiana zamrażalnika w chłodziarkę.

Na „deser” nie mogło zabraknąć najbardziej innowacyjnego i zaskakującego urządzenia w portfolio chłodniczym Samsunga – Family Hub, czyli multimedialnej lodówki z ekranem dotykowym i dostępem do Internetu.

Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekudnowych spotów w telewizji oraz na platformach VoD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w mediach społecznościowych, w prasie oraz w punktach sprzedaży.

2019-08-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket