CROCKPOT

Jan Kuroń ambasadorem marki na polskim rynku

Jan Kuroń ambasadorem marki

Gotowanie w wolnowarze jest zdrowe, łatwe i smaczne oraz wbrew pozorom szybkie. Marka Crock-Pot, która jest liderem na rynku tego typu urządzeń, podjęła współpracę ze znanym kucharzem Janem Kuroniem.

Jan Kuroń, ambasador marki Crock-Pot w Polsce, pochodzi z rodziny o bogatych tradycjach kulinarnych. Jak sam mówi – gotuje, odkąd pamięta. Swoje umiejętności doskonalił w prestiżowej szkole kulinarnej Le Cordon Bleu w Londynie. Doświadczenie zdobywał, pracując w uznanych restauracjach w Polsce, we Włoszech, w Hiszpanii i Portugalii. Jest autorem książki „Sprytna kuchnia, czyli kulinarna ekonomia”.

W trakcie współpracy z marką Crock-Pot Jan Kuroń będzie szerzył ideę slow cookingu – współczesnego kulinarnego trendu, który opiera się na wolnym gotowaniu w temperaturze nieprzekraczającej 100 °C. Slow cooking t o także synonim zdrowego, smacznego i oszczędnego gotowania – wolnowary Crock-Pot są zatem stworzone dla osób, które pragną jeść zdrowo i bez zbędnego pośpiechu.

– Wybór był oczywisty. Postanowiłem podjąć współpracę z marką Crock-Pot, ponieważ jest ona pionierem i liderem wśród producentów wolnowarów. A ja, jako kucharz, nie wyobrażam sobie pracy z produktami i urządzeniami, których jakość jest dyskusyjna. To kwestia zaufania, na które pracowały pokolenia. Jednak głównym powodem była sama idea slow cookingu. To filozofia gotowania, która jest mi niezmierne bliska, a której grupa miłośników w Polsce z każdym dniem się zwiększa. Marka Crock-Pot na całym świecie jest synonimem wolnowaru. Wybór zatem mógł być tylko jeden – komentuje Jan Kuroń, ambasador marki Crock-Pot.

W ramach rozpoczętej współpracy fani marki mogą liczyć na szereg przepisów, które zadowolą zarówno wielbicieli mięsa, jak i miłośników dań wegetariańskich czy nawet wegańskich, dostępnych na oficjalnej stronie www.crockpot.pl.

2019-08-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket