REMINGTON

Motywuje z zawodnikami Manchesteru United

Motywuje z zawodnikami Manchesteru United

Współpraca marki Remington z klubem Manchester United zatacza coraz szersze kręgi. Jeszcze niedawno klienci mogli wygrać bilety na wybrane mecze, a obecnie w serii spotów promocyjnych zawodnicy motywują swoich fanów.

Działania te są elementem prowadzonej kampanii „Twoja historia po Twojemu”, w której Remington promuje misję marki, mającą na celu pomoc konsumentom w rozwijaniu pewności siebie i budowaniu własnego stylu, biorąc pod uwagę to, że takie czynniki jak osobiste przeżycia, doświadczenia, wartości i aspiracje składają się na to, jakimi ludźmi się staj emy. Co szczególnie istotne, w filmach biorą udział nie tylko zawodnicy męskiego zespołu Manchesteru United, ale także zawodniczki drużyny żeńskiej, które pomimo przeciwności losu poświeciły się karierze w świecie futbolu. Kampania jest więc szeroko adresowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.

Marka Remington powstała w 1937 r. w Nowym Jorku i jest jedną z największych marek szerokiego portfela spółki Spectrum Brands. Od ponad 80 lat odgrywa znaczącą rolę w dziedzinie pielęgnacji osobistej. Od pokoleń kreuje i rozwija trendy, dostarczając asortyment produktów pielęgnacyjnych oraz kosmetycznych do włosów dla najbardziej wymagających klientów.

2019-08-29
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket