AMICA

Nagrodzona w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”

Nagrodzona w konkursie

W zorganizowanym przez PwC Polska i „Puls Biznesu” plebiscycie Amica SA otrzymała nagrodę w kategorii „eksporter: polska fi rma prywatna – duże przedsiębiorstwa”.

Konkurs „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” prezentuje przedsiębiorstwa, które dzięki zagranicznym inwestycjom oraz działalności eksportowej przekształcają się w globalne fi rmy, doskonale radzące sobie na zagranicznych rynkach. Już po raz siódmy spółki z rodzimym kapitałem, które w ciągu ostatnich trzech lat dokonały inwestycji zagranicznej lub z sukcesem prowadzą działalność eksportową, mogły ubiegać się o tytuł „Międzynarodowego Czempiona”. Nagrody przyznano w pięciu kategoriach. Amica otrzymała tytuł najlepszego eksportera wśród dużych przedsiębiorstw.

Produkowany przez spółkę sprzęt dostępny jest w 62 krajach świata. To przede wszystkim Europa, ale także takie egzotyczne państwa jak Tajwan, Tajlandia, Australia czy Arabia Saudyjska. Doskonale zaprojektowane produkty, wsparte przemyślaną strategią sprzedaży, pozwalają grupie Amica rozwijać sprzedaż nawet na najbardziej wymagających rynkach, w tym także w Europie Zachodniej. Dobra jakość, bogata oferta produktów oraz rozbudowane portfolio marek rozpoznawalnych na różnych rynkach sprawiają, że już ponad 70 proc. sprzedaży Amica realizuje na poza granicami Polski.

– Niezmiernie nam miło, że kapituła konkursu, która składa się z tak doskonałych specjalistów, jakimi się eksperci PwC oraz „Pulsu Biznesu”, dostrzegła sukces grupy Amica na rynkach zagranicznych. W naszej strategii rozwoju eksport i dywersyfififi kacja rynków stanowią wyjątkowo ważny punkt, bez którego Amica nie rozwijałaby się tak dynamicznie, jak to ma miejsce dzisiaj. Specyfifi ka rynku AGD powoduje, że aby utrzymać pozycję liczącego się gracza, musimy być obecni we wszystkich kategoriach produktowych. Oferowane przez nas urządzenia są często projektowane tak, żeby uwzględnić często bardzo specyfi czne potrzeby klientów na poszczególnych rynkach – mówi Dariusz Kaszkowiak, dyrektor ds. biznesu międzynarodowego w grupie Amica.

2019-01-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket