Od 17 grudnia do 4 stycznia firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2018 roku. MIT MEDIA Group, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 18 kategorii konsumenckich. W dniach 07 - 31 stycznia 2019 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl.
Producent, dystrybutor, developerzy aplikacji, agencja public relations czy dom mediowy odsługujący daną markę, mogą zgłaszać produkt lub usługę pod adresem internetowym http://mobilitytrends.pl/krok, do 4 stycznia 2019r.
Zgłoszenie produktu lub usługi jest bezpłatne. Głosowanie potrwa do 31 stycznia 2019. Od 7 stycznia rusza kampania informacyjna oraz marketingowa.
18 kategorii konsumenckich:
1. Smartfon roku 2018
2. Notebook roku 2018
3. Tablet roku 2018
4. Gadżet roku 2018
5. Akcesorium roku 2018
6. Mobilna aplikacja B2B roku 2018
7. Mobilna aplikacja B2C roku 2018
8. Mobilna gra roku 2018
9. Nawigacja roku 2018
10. Mobilne płatności roku 2018
11. Technologiczne auto roku 2018
12. Technologia health care roku 2018
13. Sportowy gadżet roku 2018
14. Smart home roku 2018
15. Innowacja roku 2018
16. Internet mobilny roku 2018
17. Oferta operatorska B2B roku 2018
18. Oferta operatorska B2C roku 2018
Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends, organizowany przez MIT MEDIA Group, daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Podsumowanie roku 2018 w branży nowych technologii zakończy się uroczystą Galą, która odbędzie się w lutym 2019r. Wśród ponad 450 gości będą ludzie ze świata biznesu, polityki i showbiznesu. Podczas Gali Mobility Trends produkty/usługi, które otrzymały największą liczbę głosów otrzymują nagrodę „Złoty Bell”, statuetkę stworzoną przez pracownię artystyczną Gama Art. Nagroda przyznawana jest na cześć Alexandra Grahama Bella.
Więcej na www.mobilitytrends.pl
Źródło: Mobility Trends
© 2024 InfoMarket