Marka Silicon Power na polskim rynku obecna jest już od 5 lat. W tym czasie nieprzerwanie notuje wzrosty sprzedaży oraz rozwija portfolio o nowe kategorie produktowe.
Tajwańskie przedsiębiorstwo szczególnie aktywne jest na polu dysków SSD i pamięci półprzewodnikowych. Tylko do końca października dostarczyło na polskim rynku ponad 100 tys. dysków SSD, co oznacza wzrost o 2,6 proc w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Niezwykle popularnym segmentem okazują się również powerbanki. Silicon Power notuje tu ogromny wzrost – od stycznia do października dostarczył ich na rynek ponad 20 tys., co w ujęciu rdr oznacza niemal 9-krotny wzrost! Rosnąca popularnością cieszą się również karty microSD oraz wzmocnione dyski twarde, które firma oferuje jako jedna z niewielu na rynku. Warto odnotować, że w ostatnim czasie Silicon Power powiększyło swoją ofertę o nowe kategorie produktowe, np. bezprzewodowe zestawy słuchawkowe czy szybkie ładowarki, których popularność stale rośnie z uwagi na niezwykle dynamicznie rozwijające się urządzenia mobilne. – Ostatnie lata to dla nas czas niezwykle dynamicznego rozwoju i wzrostów sprzedaży. Liczne działania marketingowe sprawiły, że nasza marka jest coraz bardziej rozpoznawalna, a klienci przekonali się do jakości oferowanych produktów. W połączeniu z rozsądną polityką cenowa pozwala nam to notować stałe wzrosty. Wciąż obserwujemy rynek i poszukujemy niszy do zagospodarowania. W planach mamy powiększenie oferty o nowe kategorie produktowe, które bliżej zaprezentujemy w przyszłym roku – powiedział Grzegorz Woźniak, country manager Silicon Power w Polsce.
© 2024 InfoMarket