Pół miliona nowych usług kontraktowych i 20-procentowy wzrost liczby klientów multiplay.
Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają ofertę sportowej grupy w segmencie premium. Jednocześnie ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. Coraz więcej klientów korzysta z ofert w ramach usługi multiplay – wzrost liczby klientów usług wiązanych o 281 tys. (20 proc.) rdr – do 1,66 mln (co stanowi 28,9 proc. bazy klientów kontraktowych). Do 4,94 mln wzrosła liczba usług posiadanych przez tę grupę klientów. Przychody grupy Telewizja Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły w II kwartale o 4,5 proc. rdr i wyniosły 321 mln zł, a w I półroczu zanotowały wzrost o 9,1 proc. – do 591 mln zł, zapewniając udział w rynku na poziomie 26,8 proc. Baza usług internetu zwiększyła się o 31 tys. rdr i wynosi 1,8 mln.
© 2024 InfoMarket