Szwedzki producent sprzętu audio – firma DeFunc – przy współpracy z korporacją Target wkracza na rynek Stanów Zjednoczonych ze swoją unikalną ofertą funkcjonalnych słuchawek dousznych i dokanałowych.
Dotychczas do amerykańskich sklepów trafiło już ponad 200 tys. słuchawek marki DeFunc, które będą dostępne w ofercie wszystkich 1759 sklepów należących do Target Corporation, rozsianych po całych Stanach Zjednoczonych.
Johan Wahlbäck, CEO firmy DeFunc, właśnie w korporacji Target dostrzegł optymalnego partnera do wprowadzenia swoich słuchawek na rynek amerykański. Dostarczając tak dużą liczbę słuchawek na Stany Zjednoczone, firma DeFunc pokazała, że ma nie tylko konkurencyjną ofertę produktów, ale jest też w stanie obsłużyć dużych klientów, takich jak właśnie Target Corporation.
Oferta słuchawek firmy DeFunc została skategoryzowana z uwzględnieniem funkcjonalności poszczególnych modeli i wyróżnia się bardzo dobrym stosunkiem jakości wykonania i brzmienia do ceny. W Stanach Zjednoczonych, za pośrednictwem korporacji Target oferowane są 3 modele słuchawek – Basic Talk, Basic Music i Basic Hybrid. Są one dostępne w 4 kolorach: czarnym, białym, różowym i turkusowym. Portfolio produktów ma zostać rozszerzone w czwartym kwartale br.
Sprzęt marki DeFunc dostępny jest również na rynku Polskim, a oficjalnym dystrybutorem jest firma iBE Technologies Sp. z o. o.
© 2024 InfoMarket