Najnowsze działania promocyjne firmy DLF koncentrują się na zaprezentowaniu klientom gamy oczyszczaczy powietrza Roger marki Stadler Form oraz wysokiej klasy wolnowarów marki Crock-Pot.
Kampania marki Stadler Forrm dotyczyć będzie oczyszczaczy powietrza Roger oraz Roger little. Sezon grzewczy za pasem, a więc zaczyna się jeden z najgorętszych okresów dla promocji takich produktów. O wyjątkowości kampanii świadczy również fakt, że po raz pierwszy to DLF przygotował spoty i billboardy sponsorskie i udostępnił je producentowi oraz lokalnym krajowym dystrybutorom.
Marka Crock-Pot zapowiedziała Crocktober, czyli prawdziwy festiwal smaku. Firma będzie przez 31 dni celebrowała ideę przyrządzania pysznych posiłków za pomocą wolnowaru. Z tej okazji przygotowano liczne nowe przepisy oraz edukacyjne materiały wideo. W portalach społecznościowych odbędą się konkursy, w których będzie można wygrać wolnowary Crock-Pot. Oczywiście, akcję wesprze ambasador marki Crock-Pot – Dariusz Kuźniak.
Wydarzeniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa zarówno w mediach tradycyjnych, jak i Internecie.
© 2024 InfoMarket