W nowej kampanii telewizyjnej zmywarek marka Bosch przekonuje, że z jej urządzeniami prace domowe stają się łatwiejsze, a zaoszczędzony czas i siły można przeznaczyć na beztroską zabawę z dziećmi.
Bosch to rodzinna marka. Swoje urządzenia tworzy tak, aby ułatwić ludziom codzienne życie i pomagać im w domowych obowiązkach, aby mogli oddać część pracy zaufanemu pomocnikowi, który wykona ją perfekcyjnie. I wreszcie, żeby mogli spędzić uzyskany w ten sposób wolny czas z najbliższymi. Bo kto nie wolałby pobawić się z dziećmi w piratów i żeglować po nieznanych wodach, zamiast zmywać naczynia? Taki właśnie obraz marki wyłania się z nowego spotu promującego zmywarki Boscha.
Komunikatowi wizerunkowemu towarzyszy informacja o trwającej promocji zorganizowanej wraz z marką Finish – przy zakupie dowolnej zmywarki Boscha konsument otrzyma w prezencie zestaw kapsułek Finish Quantum.
© 2024 InfoMarket