Nieprawidłowe przechowywanie to główny powód, dla którego około 9 mln ton kupowanej w Polsce żywności rocznie trafia do kosza na śmieci. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczęła kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”.
Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera Amica edukuje klientów na temat problemu marnowania żywności. W kampanii eksperci banków żywności dzielą się wiedzą i wspierają polskiego producenta AGD swoimi ekspertyzami i wieloletnim doświadczeniem w edukacji na temat globalnego i lokalnego problemu marnowania żywności oraz jego przyczyn i konsekwencji.
Działania promocyjne obejmują emisję klipu sponsorskiego w najważniejszych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz Discovery). Kampania trafiła także do największych internetowych portali informacyjnych i tematycznych. Zrealizowany został specjalny spot internetowy i na platformy VOD z poradami na temat przechowywania żywności. Kampania w Internecie zostanie uzupełniona działaniami w mediach społecznościowych emisją 2-minutowego filmu „Przechowuję, nie marnuję”, traktującego o problemie „z przymrużeniem oka”, ankietą i akcjami angażującymi na profilu Facebook, publikacjami blogerów oraz akcją hasztagową #przechowujeniemarnuje.
Projekt nawiązuje do nowych lodówek marki Amica z filtrem FreshOn, który umieszczony wewnątrz pojemnika na warzywa i owoce, eliminuje wytwarzany przez żywność tzw. hormon starzenia, tym samym wydłużając jej świeżość. Zachęcamy też do odwiedzenia platformy www.znamysieodkuchni.pl z informacjami na temat problemu wyrzucania jedzenia i sposobów przechowywania żywności.
© 2024 InfoMarket