Podczas 7. edycji słoweńskiej konferencji Diggit, zorganizowanej przez firmę TSmedia i „Marketing Magazine”, przyznano nagrody za innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Złotą nagrodę w kategorii sprzedaż otrzymała Anna – chatbot firmy Gorenje.
Anna to wielokrotnie nagradzany projekt, który jest wynikiem sprawnej i ścisłej współpracy między działami marketingu cyfrowego, IT i telekomunikacji marki Gorenje oraz zewnętrznych partnerów biznesowych, którzy wnoszą swój kreatywny wkład w rozwiązania cyfrowe stosowane przez tego słoweńskiego producenta AGD.
Anna jest asystentem sprzedaży, chatbotem z zaawansowanymi funkcjami, który „uczy się” w oparciu o rozmowy, w tym także w języku słoweńskim. Oprócz doskonałych umiejętności komunikacyjnych jest wielojęzyczna i potrafi rozpoznawać twarze, emocje, a nawet ma poczucie humoru. Anna wykorzystuje rozwiązania Microsoftu. Jest zintegrowana z systemami typu back-end i może wyszukiwać produkty i ich funkcje w systemie informacyjnym Gorenje PIMS (Product Information Management System, czyli systemie zarządzania informacjami o produkcie). Dzięki temu może ułatwić konsumentom dokonywanie zakupów, pomagając im w porównywaniu produktów i funkcji technicznych oraz proponując przepisy i przydatne wskazówki. Annę można lepiej „poznać” na stronie internetowej słoweńskiego producenta – www.gorenje.pl.
© 2024 InfoMarket