W nowej kampanii promocyjnej firmy Samsung znany szef kuchni – Michel Moran – w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak z pomocą urządzeń firmy Samsung można czerpać radość z przyrządzania potraw.
W ramach nowej kampanii Samsung przygotował dla internautów 8-odcinkową serię filmów, w których znany i wybitny szef kuchni Michel Moran opowiada o użyteczności AGD tej marki. Część z nich prezentuje zalety gotowania z użyciem najnowszej propozycji tego producenta – piekarnika Dual Cook Flex. Jego innowacyjność polega na tym, że został wyposażony w specjalny separator Dual Cook umieszczony wewnątrz urządzenia i dzielone drzwi Flex Door, które pozwalają na otwieranie połowy lub całego piekarnika w zależności od potrzeb. Co daje połączenie tych dwóch rozwiązań technicznych? Możliwość przygotowywania dwóch potraw jednocześnie w odmiennych temperaturach i trybach, a tym samym oszczędność czasu i energii. I właśnie pomysły na takie dwudaniowe menu prezentuje w filmach Michel Moran.
Nowa kampania Samsunga ma na celu nie tylko promocję innowacyjnego piekarnika, ale również zachęcenie Polaków do rozwijania swoich kulinarnych talentów. Dzięki rozwiązaniom technicznym Samsunga, które powstają we współpracy z wybitnymi kucharzami z Club des Chefs, w coraz prostszy sposób można przygotowywać mistrzowskie dania we własnej kuchni.
Przy projekcie pracowały agencje Prospero Film & Media, VML oraz Starcom. Nagrania odbyły się w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie, w którym najlepsi szefowie kuchni z Polski prowadzą otwarte warsztaty kulinarne. Filmy dostępne są na portalu YouTube na oficjalnym kanale Samsung Polska.
© 2024 InfoMarket