Z początkiem maja 2018 r. firma Hama została wyłącznym dystrybutorem produktów konsumenckich marki Jabra na rynku polskim.
Wyłączność dystrybucji obejmuje wszystkie rozwiązania konsumenckie, ze szczególnym uwzględnieniem nowej kategorii produktów – zestawów słuchawkowych „true wireless” z linii Jabra Elite. W dalszym ciągu w ofercie dystrybutora pozostają bezprzewodowe rozwiązania słuchawkowe Jabry, a także samochodowe zestawy głośnomówiące. – Hama od wielu lat specjalizuje się w dystrybucji akcesoriów elektronicznych i posiada w tym zakresie szerokie kompetencje. Wierzymy, że zacieśnienie naszej współpracy pomoże w dalszym rozwoju marki Jabra na polskim rynku i zapewni wzrost w segmentach rozwiązań sportowych i audio zgodnie z centralną strategią firmy – powiedział Marcin Krych, sales manager Poland & Baltics Jabra Consumer Solutions Retail & Online. Hama będzie oferować produkty Jabry za pośrednictwem najlepszych sklepów elektronicznych, wyspecjalizowanych salonów sprzedaży i sklepów internetowych.
© 2024 InfoMarket