Firma DLF z Gdyni poinformowała, że marka Crock-Pot, znana z wyjątkowo wszechstronnych urządzeń do gotowania, będzie kontynuowała współpracę z Dariuszem Kuźniakiem, który pozostanie jej ambasadorem.
Przypomnijmy, że „slow-cooking” i przepisy na dania z wolnowaru autorstwa znanego i cenionego szefa kuchni podbiły serca wielu konsumentów. Trzyletnia współpraca marki ze znanym szefem kuchni udowodniła, że nadeszła całkiem nowa era gotowania – gotowania zdrowego, łatwego i, co najważniejsze, smacznego.
Trzeba przyznać, że do niedawna „slow-cooking”, czyli w wolnym tłumaczeniu – wolne gotowanie, było w Polsce metodą stosunkowo nową i jeszcze niezakorzenioną w polskiej świadomości. Trzeba przyznać, że współpraca marki z Dariuszem Kuźniakiem niebagatelnie przyczyniła się do zmiany myślenia o gotowaniu w Polsce, a przepisy kucharza podbiły serca Polaków. Ambasador marki Crock-Pot jest znany z tego, że w kuchni łamie wszelkie stereotypy, a jego dania są nietuzinkowe.
Warto też dodać, że Dariusz Kuźniak był finalistą pierwszej edycji programu „Top Chef”, a także brał udział w dwóch edycjach programu „Hell’s Kitchen”, a od marca 2018 r. jest współprowadzącym program „Zakupy pod kontrolą”. Połączenie doświadczenia zawodowego Dariusza Kuźniaka i tradycji marki Crock-Pot zaowocowało prawdziwie prężną i ciekawą współpracą, którą strony chcą kontynuować, podnosząc tym samy poziom kulinarnej świadomości Polaków.
© 2024 InfoMarket