„Z miłości do kuchni” to nowa odsłona warsztatów kulinarnych Akademii Smaku, która od 14 lutego, a więc od walentynek, zdobywa coraz większą popularność w sieci. Przecież wszystko, co dobre, zaczyna się w kuchni…
Producent wyszedł z założenia, że w kuchni, jako centralnym miejscu domu, toczy się życie domowników. Przez gotowanie wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy…
To w kuchni spotykamy się z przyjaciółmi, gotujemy z mężem czy żoną, przekazujemy tradycje kulinarne naszym pociechom. Takie właśnie wartości jak miłość, radość i tradycja marka Bosch chce zaprezentować w najnowszej odsłonie kampanii Akademii Smaku, w której zadebiutowała Sonia Bohosiewicz. Oprócz znanej aktorki telewizyjnej oraz teatralnej w Akademii Smaku wystąpi także tradycyjnie Mateusz Gessler. W tegorocznej odsłonie nie mogłoby zabraknąć także znanego szefa kuchni Tomasza Lacha. Miłość do kuchni ma różne oblicza i dlatego każdy z trzech ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Gospodarze kampanii wyjdą także poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa i zgłębić tajniki tradycyjnej kuchni polskiej.
Głównym celem kampanii jest zaangażowanie fanów do dzielenia się własnymi kuchennymi historiami. Warto dodać, że strona www.akademiasmaku.pl jest uzupełniana o nowe autorskie przepisy, ale również porady dotyczące sprzętu AGD. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej filmów wideo oraz lepiej dopasowane treści na urządzenia mobilne. Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Insignia.
© 2024 InfoMarket