BEKO

Przedłuża umowę sponsorską z klubem FC Barcelona

Przedłuża umowę sponsorską z klubem FC Barcelona

Marka Beko kontynuuje współpracę z legendarnym klubem FC Barcelona i jednocześnie rozpoczyna kampanię „Jedz jak mistrz”. Globalnym ambasadorem akcji został znany piłkarz Gerard Piqué, a przesłaniem jest zachęcanie dzieci do zdrowszego odżywiania oraz walki z otyłością.

Umowa, ogłoszona na konferencji prasowej w budynku Auditori 1899, mieszczącym się na terenie słynnego stadionu Camp Nou, ustanawia Beko oficjalnym partnerem treningowym FC Barcelony.

– Jest nam niezmie rnie miło przedłużyć naszą współpracę z FC Barceloną, jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie. Beko, podobnie jak FC Barcelona, ma długą i chwalebną historię ciągłych starań o podwyższanie standardów i wchodzenia na nowe pola działania. Uważamy, że sport to niesamowita siła jednocząca ludzi przez wspólne wartości i ducha zwycięstwa oraz motywująca do samorozwoju. Z tego względu jesteśmy niezwykle dumni, że podczas następnych lat rozwoju będziemy mieli u boku FC Barcelonę – komentował Ali Y. Koç, wiceprezes Koç Holding.

Razem z klubem Beko rozpoczęło niedawno także globalną inicjatywę „Eat Like a Pro” („Jedz jak mistrz”), która ma położyć kres sytuacjom, w których to dzieci wybierają niezdrowe hamburgery, frytki, słodycze czy chipsy zamiast zdrowych, pełnowartościowych posiłków.

– Jestem niezwykle podekscytowany swoją rolą ambasadora w tak ważnej i przełomowej kampanii. Jako że zacząłem grać w bardzo młodym wieku, szybko nauczyłem się doceniać wagę zdrowego odżywiania się, a teraz – jako dla ojca dwójki dzieci – ta sprawa jest dla mnie jeszcze ważniejsza – podkreślił Gerard Piqué.

2018-04-20
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket