Swoją najnowszą kampanią japońska marka stara się kształtować postawy ekologiczne również wśród najmłodszych.
Wiele się mówi o elektroodpadach, zwłaszcza w kontekście sprzętu AGD i RTV, tymczasem ich odpowiednie przetwarzanie jest również bardzo ważne w innych branżach, w tym elektronarzędziach, a zwłaszcza w sprzęcie zasilanym akumulatorami. Makita, aby powiększyć wiedzę o elektroodpadach wśród najmłodszych, przygotowała akcję „Posprzątaj świat z Makitakiem”. Firma przygotowała scenariusze lekcyjne oraz przewodnik metodyczny, w których informuje o tym, jak należy postępować ze zużytym sprzętem elektronicznym oraz jakie konsekwencje może nieść ze sobą nieodpowiedzialna gospodarka elektroodpadami. Oprócz tego udostępniono specjalny quiz, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ekologii, oraz grę mobilną „Eco-City”. Wszystkie materiały dostępne są na stronie www.toolstory.pl.
© 2024 InfoMarket