JURA to marka prestiżowa, dla której jakość produktów oraz oferowanych przez nią usług to aspekty kluczowe. Poza sferą produkcji, sprzedaży czy logistyki niezmiernie istotny jest skuteczny i komfortowy serwis posprzedażny.
Mówiąc o nim, warto zwrócić uwagę na kolejne udogodnienia, jakie JURA przygotowała dla klientów indywidualnych w centrum serwisowym firmy. I tu z myślą o najwyższych standardach i wygodzie klientów JURA stworzyła pierwsze w Polsce Hospitality Center, a więc centrum serwisowe oferujące obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną według najwyższych standardów „Swiss Quality”. W praktyce oznacza to, że koszty naprawy są stałe i użytkownik danego sprzętu nie musi zastanawiać się, ile będzie kosztować naprawa i co w jego urządzeniu szwankuje. Koszty naprawy są przedstawiane klientom już na samym początku.
Ukłonem w stronę klienta i wspaniałym udogodnieniem jest fakt, że nie musi on przywozić sprzętu do sklepu, a jedynie zadzwonić do producenta i to on podejmuje dalsze kroki związane z naprawą czy serwisem.
Warto wiedzieć, że w wypadku tak wyrafinowanych urządzeń jak sprzęt marki JURA większość napraw można z powodzeniem wykonać przez… telefon, oszczędzając choćby cenny dla wszystkich dziś czas.
© 2024 InfoMarket